05.08.2014

Älskar att komma hem till två inrökta roomies. Jobbar morgon den här veckan så slutade jobbet vid fem igår, när jag kom hem från jobbet så hittade jag en av mina serber och min italiernare helt inrökta i vardagsrummet, kanske mindre kul att lägenheten var helt dimmig av all rök, men åtminstonde va mina kamrate kul. Och jag visste på en gång att det här skulle bli en bra kväll när jag kom in i köket, där står allt man behöver för pannkakor + att serben kom efter och stolt visade upp alla köksredskap han hade köpt för att kunna göra det dom gjorde på youtube-klippet, han hade alltså kollat upp på youtube hur man lagar mat. Serben hade alltså fått för sig att han va Jamie Oliver och skulle laga nån typ av ungspankaka + vanliga pannkakor på det. Kvällen slutade iaf upp med fullt hus, pannkakor i alla olika slags former med allt från nutella till kakor och sylt, inte för att det va tillräckligt för sen kom även italienaren med milkshakes till hela familjen så det vart riktigt kalas. Kvällen avrundades med en dokumentär om buddha.

Ibland kan det vara mysigt ändå att bo med lilla familjen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0