21.08.2014

Min finaste syster var här på besök förra veckan. Under veckan vart jag tyvärr sjuk så låg hemma i soffan och svettades, hostade och mådde allmänt dåligt men tur nog så klarade Pau sig bra ändå utan mig. Veckan började med att Pau fick sin födelsedagspresent, en hel dag på Maltas djurpark där vi matade jättefina färgglada undulater direkt ur händerna och även badade med söta delfiner, vart en jättelyckad överraskning till Pau och det var hur coolt som helst. Resten av veckan bestod mest av häng på stranden, god middagar ute, en myskväll med mina favoritmänniskor samlade och veckan avrundades med en utekväll. Vart en jättebra förra veckan trots att jag va sjuk.
 
Att komma tillbaka till jobbet den här veckan efter en vecka borta var däremot en mindre kul, massa att göra, har knappt tid till allt, men snart är veckan slut och på lördag är det Moët Ice event på Medasia Playa.
 
Hoj så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0