04.07.2014

Några av alla miljoner bilder från Champagne Wars 2014.

Fint och se att några få tappra fortfarande kikar in här, anledningen till att det vart lite skrivet här är för att min dator har dött, och då menar jag dött för alltid, tror jag inte kommer få mycket liv i den datorn igen. Den andra datorn jag brukar använda mig av ibland är ute på vift i annat land. 

Men mycket har hänt sen jag senast skrev, båda bra och mindre roliga saker. Får ta tag i den här stackars lilla bloggen när datorn kommer tillbaks hem nästa fredag. Håll ut så länge! 
 
Jag mår bra iaf, känns som jag mest jobbar, sover och ligger på stranden. Inget man kan klaga på antar jag.
 
Hoj så länge! /Issakissa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0