24.08.2014

 
Igår var det Moët ice event på Medasia playa. Min chef hade bokat ett stort bord och bjudit in hela kontoret, så det vart att jag spenderade hela min dag där med dom, hur kul som helst! Det var bara så sjukt jävla varmt så man får ju tacka att det eventet var på en beach club precis vid havet, blev att man sprang runt i bikini hela kvällen för att inte dö av värmeslag. Vart iaf massa god champagne, jordgubbar och umgås med härliga människor. Kväll slutade tyvärr redan vid klockan 01, men med tanke på att vi började redan klockan två på dagen så var det rätt bra jobbat!

Idag har jag passat på att slöa med Milo innan han var tvungen att gå iväg till jobbet, nu ska jag nog baka ihop ett par chokladmuffins som tydligen vart vädligt populära bland lilla familjen och sen ska jag nog lägga mig och läsa min bok som jag har kämpat med i snart ett halv år, som jag fortfarande inte läst klart. Mvh bokslukarN.
 
Hoj så länge!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0