18.07.2014

 
Snart är veckan äntligen slut!! Vet inte varför men känner alltid en känsla av att jag vill att dagarna bara ska gå, försvinna, tagga långt. Brukar alltid bli så när det finns saker att se fram emot, vilket det gör just nu, så har lite svårt att faktiskt njuta av min vardag och ta vara på sommarn. Men i helgen kanske det blir utgång med en kollega och sen kommer även Milos kompisar på besök på söndag. Milo bad mig vara hemma när de kommer, eftersom att han kommer jobba, vilket gör mig väldigt nervös. Men smart som jag är har jag planerat på att så fort de kommer, lämna alla väskor i lägenheten och sen dra till Milos jobb och sitta där hela dagen och supa tills han slutar! Så himla smart jag äääär!
 
I veckan har jag också unnat mig själv shopping, köpte massa vita grejer, tror det är för att jag insett nu att även fast svarta plagg är cpsnygga så går inte det i 35 graders värme. Så nu är jag inne på världens nästsnyggaste färg, vit. Har också insett att det är lättare att spendera pengar än tjäna ihiop dom, vilket bekymrar mig lite.
 
Nu ska jag sminka ansiktet och sen dra för mer shopping, farligt det där när man får mersmak för något som inte är gratis. Ska också svänga förbi Milos jobb och spana in nya frillan han skaffa, det är inte så att jag aldrig har sett Milo nyklippt men igår när jag kom hem från jobbet berättade Italienaren att han även köpt en speciell hårborste för €20, så jag vill ju se vad för slags frilla frisören har lurat på honom.
 
Hoj så länge! /Issakissa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0