11.07.2014

 
Igår var det en bra dag. Det va fredag vilket betyder helg och ledigt, det betydde också after work med jobbet för min del. Vi va ett gäng och alla slutade vid kl.17, så chefen föreslog en aw så efter jobbet tog vi oss till Medasia och det slutade upp med långbord och att vi beställde in minst 40 drinkar, tackar valfri gud för happy hour. 

Tyvärr va jag tvungen att lämna det roliga redan vid sju tiden för att åka hem innan det va dags att åka vidare till flygplatsen, tyvärr var det inte min tur att åka flygplan men det va min tur att hämta upp min favorit kille. Han va hemma på besök i 2 veckor och nu är han äntligen hemma igen. Nu är allt som det ska, som vanligt, och jag mår bra igen!
 
Har helg nu vilket känns så jävla skönt, det är kul också nu när jag börjat ha helg och ledigt när det faktiskt är helg. Tidigare har måndagar kunnat vara min helg lika väl som torsdagar, men nu är lördag och söndag helg för mig som en vanlig människa som mina roomies säger, dom tycker jag är en vanlig människa som har ett vanligt 8 till 5 jobb. Så nu har jag faktiskt känslan av en stabil vardag, vilket känns så obekant för mig eftersom jag levt ett år med en "mañana mañana" feeling. Men tror jag gillar det lite ändå.
 
Tyvärr har vädret inte varit nå vidare de senaste dagarna, så planerna på att glida till stranden måste ändras. Ska kolla bankkontot och se ifall lite shopping tillåtas kanske. Ikväll blir det iaf middag, öl och billjard med fina människor sen hemgång med min pojk efter han slutat jobbet.
 
Hoj så länge! /Issakissa
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0