26.07.2014

Hej mamma och ni andra som läser,
 
Jag mår bra och lever, vaknade upp för inte så länge sen (OSB!!  kl.15.30 OBS!!), var ute igår med Amanda och hennes svennebesök som är här. Vi började med bra musik och roliga öl-lekar hos Amanda sen tog vi taxi till bargatan. Det var kul att vara med folk som inte bor här eftersom jag märkte att kvällen vart helt annorlunda från vad en utekväll brukar se ut, sen att jag va med världens härligaste människor vart ju bara ännu bättre. Vi shottade på baccos, fuldansa på Nordic, killarna tävlade i styrketävlign (ni vet en såndär maskin där en boll åker ner och så ska man tävla i vem som slår hårdast), så himla kul och se fulla killar vilja bevisa sin manlighet genom att slå hårt, lovade iaf att jag skulle bjuda vinnaren på en drink och det slutade med att vi hamna på Hugo´s terrace där jag skulle bevisa för en av killarna att en Gin o tonic innehåller gurka, blev att jag fick specialbeställa en Gin o Tonic med gurka av min roomie som jobbade i baren. Efter mycket springandes upp o ner bland alla olika ställen så hamnade vi på Fuegos och dansade salsa tills klockan 7 på morgonen, så jääävla kul! Går inte annat än att skratta när folk bjuder upp till dans och när dom sen insett vilket jävla misstag dom gjort, dansar som ett stelt träd.
 
Hade en jättekul kväll igår och idag ska jag snart iväg och kolla på ett rum att hyra hos två spanska tjejer, får se hur det slutar men det blir nog bra!
 
Hoj så länge! /Issakissa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0