29.05.2014

Härligt väder har äntligen börjat komma, nu är det sommar.


Har chillaxat på balkongen, som inte är någon balkong...Vem fan kom på "franskabalkonger"?? idiot.
 

Har käkat sushi som rullar fram, som på film!


Det har druckits goda drinkar.


Har gått på efterjobb med härliga människor, och druckit ännu fler drinkar!


Fina människor!


Har även spenderat en del kvällar med att sitta vid vattnet och filosofera om livet.

Jag lever! Trodde ni inte va? Så dålig som jag har varit på att skriva här haha. Men jag har ett liv förstår ni, och att skriva om mitt liv i den här bloggen är inte prio 1, är heller inte det lättaste för den delen!

Sen jag senast skrev så har det blivit jobb, men annorlunda. Är nu mera Team leader, jobbet erbjöd mig tjänsten och jag tackade ja. Har jobbat som team leader i tre veckor nu och än så länge är det jättekul. Har inte längre hand om supporten och hjälper spelare som förut, nu har jag istället hand om supportpersonalen!
Jag har hand om arbetsintervjuer när vi ska anställa nya, jag håller i utbildningen för de nyanställda, jag kollar igenom hur supporten sköts osv osv. Är alltså mini-boss över supporten. You can call me master.

Så det har blivit lite ändringar i vardagen iaf. Så känns som att mitt liv har bestått av mycket jobb den senaste tiden. Förutom jobbet så händer mest vardagliga saker som att jag ligger hemma i soffan och slösurfar på youtube, ligger på stranden på mina lediga dagar och då o då går ut och käkar eller tar en öl med bra människor.

Nu i helgen ska jag och min kollega "gå ut och ta en öl", "vi behöver ju inte storkröka", vi får se hur det går. Av tidigare erfarenhet så går det inte att "bara gå ut och ta en öl" på Malta. Men det ska bli skoj iaf. Sen kommer också min bästaste storasyster nästa tisdag, det ska bli så himla myyysäää.
 
Hoj så länge! /Issakissa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0