06.08.2013


Först och främst, fyfan va vattenmelonen ser äcklig ut på bilden. Iofs var den inte så speciellt jättegod så bilden gör sig väl egntligen rättvis. Vattenmelon vart iaf min belöning för att ha varit så duktig den här förmiddagen.
 
Vaknade först tidigt av alarmet som aldrig ville sluta ringa, sen vart det kycklingsallad á la Milo till frukost och efter lite morgonchill så vart det dags att gå hem, sminka på sig ett ansikte och åka till Pieta för att göra ett engelska test. Ett företag jag har varit på intervju hos hörde av sig igår och ville gör ett sådant fint jobbigt jävla engelska test som dom flesta supportjobb ofta har. Så vid tre kom jag dit, fick sätta mig vid ett skrivbord, fick papper och penna och en lång text på nästan ett helt A4. fyfan. Kändes lite back to shool. Och som alla vet är jag ju 2 cool 4 school. Men det var bara att gräva fram de skoltrötta hjärnceller man har och den gräsliga handstilen som får folk att tro att jag är Max 7 år och börja skriva. Testet gick ut på att man fick en text på svenska, om företaget, och så skulle man översätta det till svenska. Man märker att mina hjärnceller gått på semester, var helt slut i huvudet efter. Men nu är det gjort, och även karro är där just i denna stund och gör testet, så får hålla tummarna för oss båda och hoppas på att vi ägde det där testet.

 Nu ska jag ta bussen (vilket är en upplevelse i sig) och hämta min fattiga lilla lön jag skrapat ihop under mina två första veckor på jobbet. Sen är det bara tillbaks till jobbet ikväll och knega tills det är dags för fyllorna från bargatan att börja knata hem. Hoj så länge!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0