08.08.2013

Precis kommit innan för dörren efter ett ganska smärtfritt arbetspass. Ingen kollega som tar varje chans han får till att imponera på mig eller bara vara allmänt jobbig, och heller inte någon som ber mig städa efter hans egna röra. Så om jag ska vara så och se det från den positiva sida så var det väl helt okej. Men oj vad jag inte klarar av min chef, fick reda på idag att jag ska jobba från 13 till stängning som är runt 3 tiden, både imorgon och på fredag, så att han kan vara ledig och gå på grillfest. Jag ska alltså jobba 14 timmar i sträck två dagar i rad. Men snäll som han är så fick jag sluta en timme tidigare idag så jag åtminstone kunde skrapa ihop 5 timmars sömn och inte 4. Är så jävla trött/irriterad/frustrerad/trött/trött/arg just nu. Bäst att sova nu så jag överlever morgondagen.

Ps.Jag hoppas grillfesten han ska på imorgon är sämst och att maten smakar skit.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0