17.08.2013

Som man såg nedanför så va jag och karro på Creamfields i torsdags. Creamfields är en stor house festival, det bestod av fyra olika scener där massa olika dj's spelade, bland annat Alesso. Så då jag va ledig i torsdags så gick vi spontant och köpte oss ett par biljetter samma dag, kostade förövrigt typ två veckors mat. Men kul va det.
 
Det sega var väl dagen efter, då jag var tvungen att gå upp alldeles för tidigt för att gå och jobba. Så sliten och förstörd som jag kände mig kämpade jag mig iväg till jobbet, kom tjugo minuter försent och började passet med en underbar utskällning av min kollega på någon halvkrasslig engelska som han skrapat ihop. Kunde inte hjälpa det men småfnissade för mig själv när han skriker "Where are you??" då jag kommer innanför dörren. Tänkte spontant, här är jag ju din blinda jävel, vilket han också fick till svar fast en aningen censurerat. Självklart menade han, where have you been?, men stackarn, det är inte alltid så lätt... men det gav mig ett gott skratt iaf. Hotade med att jag skulle få sparken gjorde han också då jag sa nej när han berättade för mig att jag skulle jobba tills stägning, alltså 15h, bakis, reaktion han fick var   NO FUCKING WAY. Så efter några timmars arbetande i total tystnad så bad han om ursäkt för sitt beteende (YES!) och jag fick gå hem vid sex som planerat. Tog även after work till en annan nivå och plaska runt lite i havet efter jobbet medans solnedgången pågick bakom husen, resten av kvällen tog jag chansen att ligga hemma och göra absolut ingenting. Någonting jag var väldigt bra på att göra förut, och gjorde väldigt ofta har blivit något så ovanligt här och är rena lyxen när jag har tid för det.

Juste, jobbet som skulle höra av sig gjorde inte det, dom har skjutit upp det i en vecka nu, och både jag och karro har mejlat dom utan att fått nått svar. Så vi är lite små snea på dom atm, men får väl hoppas på svar på måndag eller nått... 
 
Hoj så länge! /Issakissa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0