25.08.2013

Hoj gott folk, issakissa som skriver. (Känner att jag måste klargöra det först nu när karrobus även hittat hit)

Börjar inlägget med den fina meninga, jag är nu mera arbetslös. Låter förmodligen värren än det egentligen är. Jag sa nämligen upp mig från mitt jobb idag. Anledningen till det är väl helt enkelt för att jag fått nog av stället, efter en månad... haha. Men att bara jobba kvällar/natt, 6 dagar i veckan med fucktards, som jag så fint kallar dom, till arbetskollegor så låter det helt plötsligt inte lika konstigt. Och för att inte glömma timlönen som låg på 3,50 euro/h. Skrapar ihop mer pengar i timmen på att sjunga lite falskt på gatan. Så, första dagen som arbetslös och det känns förjävla bra! Och oroa er inte peeps, ska självklart söka nytt jobb. Har förståt att jag inte kan leva på min suger daddy allt för länge.
 
Imorgon kanske jag och karro + fabbeboii aka. cykelpojken och hans polare ska åka till Blue grotto. Googla det era jävlar, för har själv inte sett mer än bilder på stället så har inte mycket att säga om det, än.
 
Karro hälsar!
 
Hoj så länge!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0