02.12.2013

 
Som ni säkert ser på bilderna så är det en filur för mycket på alla bilder, det är min käre vän Lukas som var nere på besök här på ön. Han kom för två veckor sen och hängde med mig tills i torsdags förra veckan. Vi hade varken pratat eller setts på 5 år så när han föreslog att han skulle komma ner och hälsa på så tveka jag inte en sekund. Lärde honom allt jag kan om malta, vilket inte är mycket utan består väl mest av, käka frukost ute, glida runt på dagarna, kolla lite i affärer i stan och sen dricka öl på kvällarna. Vi hade det skitkul tillsammans och så tråkigt när han åkte hem. 
 
Idag är det ledig dag, alltså måndag, och jag ska snart möta upp Frida för att köpa gymkort på hotellet precis brevid där vi bor. Bland annat millepille gymmar där och hört fler som gör det, och nu när det är vinter och tråkigt så finns det inte så mycket att göra, så tror det kan passa bra med ett gymkort. Hört också att dom har typ som minispa med bastu och pool osv. Synd bara att jag inte ens klarar av tanken att plaska runt i en pool, tänker direkt på hudavlagringar och bajspartiklar. Ska även hjälpa karro att flytta in i sin lägenhet efter det, ska bli kul och se hur hon ska bo. Efter det kommer jag väl freestyle'a lite, förutom att det blir tacos ikväll!
 
Hoj så länge! /Issakissa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0