09.12.2013

 
 
Hej hopp readerz! Idag är min lediga dag och den startade med en god frukost och sen ett besök på gymmet. Var första gången jag gick med millepille och hans polare till gymmet. Det gick bra tills det var min tur att börja med vikter, milo skulle hjälpa mig med hur jag skulle göra och det slutade med att killarna skratta åt mig för att jag var så svag. Mina små spararmar har inte lyft något tyngre än mjölk på ett antal år så tycker inte det är så kontigt. Gymmet avslutades med bastu och lite spahäng. Vi åkte även högst upp på hotellet, och utsikten därifrån var galen, och sen att vädret var underbat gjorde det hela ännu finare. 
 
Sitter hemma nu och försöker googla runt vad vi ska käka ikväll, undrar om jag ska dra till på nått gotte eller göra det enkelt för mig med typ tacos?
 
Hoj så länge! / Issakissa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0