13.12.2013

 
I onsdags var det 11-12-2013, och även dagen då det var exakt 6 månader sen jag och karro landade på denna ö. Vi har alltså bott här i 6 månader, 180 dagar och 259200 minuter. Tiden har gått otroligt fort och det har hunnit hända så sjuukt mycket under den här tiden. Vi har solat och badat, festat, träffat nya människor och fått nya vänner, sökt jobb, jobbat, lärt oss vara självständiga, bott med olika människor, fått nya jobb och osv osv. Och nu sex månader efter att ha bott här på ön så kan jag äntligen säga att jag fått en vardag här! Jag har min lägenhet, har ett jobb som drar in pengar varje månad och min vardag idag skiljer sig verkligen från i början när jag levde på pasta och varje dag vart en fest. 

Jag är sjukt glad över att jag åkte efter plugget och faktiskt lyckades med att stanna kvar! Får se hur länge jag stannar på den här ön, än så länge är det fortfarande kul! Så det återstår bara och se, fortsättning följer!
 
Hoj! /Issakissa
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0