16.12.2013

 
Hej blögg readerz! Som ni ser på bilderna så är det fortfarande inte vinter här, jag tänker iaf inte kalla det vinter så länge man fortfarande kan glida runt i tunnjacka och solbrillor. 
 
Det har äntligen blivit måndag = ledig. Vaknade upp utan alarm idag och det jag har åstakommit idag är att ha ätit frukost på en parkbänk ute i solen. Hade ett litet "moment" där jag fick måbra känslor och älskade livet, kändes fint. Snart ska jag väl iväg och handla innan det sen blir dags för gymmet och sen myskväll med pågen. 
 
I lördags vart det utgång för min del, var ett bra tag sen sist faktiskt. Har inte blivit så mycket utgång eftersom jag jobbat till 01 dom senaste veckorna och sen har jag inte alls haft någon lust när det blivit regningt och kallare ute. Jag är ju van med att glida till bargatan i short och det tunnaste linnet jag äger för att slippa dö av hetta. Men i lördags drog jag mig in till bargatan efter jobbet iaf, Tiina och Alex jag bodde med förut ska åka vidare till Australien nu så dom hade bokat VIP bord på Hugos och drog till med en fet utgång. Det var en riktigt bra utgång och kom inte hem förrens sju på morgonen, vilket jag inte förstod förrens jag mötte på folk på strandpromenaden som var på väg till jobbet. Kommer sakna Tiina och Alex, världens härligaste tjejer!
 
Gick för övrigt loss i NYX butik här om dagen, andra gången på två månader som jag köper smink för 600 kr. Måste erkänna att jag får smått ångest, det är två veckors matpengar! 
 
Hoj så länge! /Issakissa
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0