21.12.2013

 
Detta är tredje gången jag sätter mig ner för att skriva nått här i blöggen, men varje gång har det slutat med att datorn dött och jag inte orkat. Ska snart iväg och kolla lite i affärer innan jobbet, för nån andledning känner jag att jag vill shoppa massor, kläder, smink prylar osv osv. Antagligen för att det är typ det enda jag kan göra, alla andra jobbar nu när jag är ledig på dagen och sen jobbar jag hela kvällen. Men efter nästa vecka är det minsan slut på det! Då har jag äntligen jobbat klart hela den här månaden med bara kvällspass. Och nästa vecka är jag ju också ledig mån,tis,ons. Har fortfarande inte alls uppfatta att jag är ledig för att det är jul, men tror jag få ge upp tanken om att jag någonsin kommer fatta det i år. Fick en julklapp från jobbet nu i veckan, vilket blev helt fel i mitt huvud eftersom jag precis kommit in från att ha glidit runt i tunnjacka i 17 o sol. Julklappen från jobbet är för övrigt nästan slut nu, den bestod av choklad och sprit, det är spriten som är kvar av julklappen.
 
Ska väl kila iväg snart, men är faktiskt inte alls sugen på att gå ut. Ligger nerbäddad i sängen och skulle mer än gärna ligga kvar här hela dagen. 
 
Ps. Idag är ingen vanlig dag.
 
Hoj så länge! /Issakissa
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0