30.12.2013

Hej hopp!
 
Idag är det den nästsista dagen på det här året. Lika sjukt varje år då jag inser att ett helt år redan har gjott. Och OJ vad saker har hänt under år 2013.
 
Jag gick sista terminen i gymnasiet
jag sa upp mig från mitt första riktigt jobb
jag tog studenten (!!)
Jag va i göteborg med min fina syster
jag såg Håkan Hellström i göteborg med min fina syster (+ Var på Summerburst)
 
men det största är helt klart dagen då jag tog och packade ner så mycket av mitt liv i en resväska, tog min enkeltbiljett och flydde till denna medelhavsö som jag nu bott på det senaste halvåret. Och OJ vad saker som har hänt bara på denna ö.
 
Jag har träffat sååå många nya människor
Jag har lärt mig att ta hand om mig själv
Jag har jobbat på skitjobb
Jag har haffat guzz
Jag har festat som aldrig tidigare
Jag fick jobb på Videoslots, där jag fortfarande jobbar
 
Och jag kan nu i slutet av året 2013 säga att det här är ett år då jag lyckades med två stora mål i mitt liv. 1. Jag tog studenten och förvånade mig själv med hur pass bra betyg jag gick ut med. OCH 2. Jag lyckades med endast en enkelbiljett och pengar i fickan som jag sparat ihop under det tidigare året, ta mig ut i världen och till och med flytta ifrån Sverige. 
 
2013 har varit ett bra år. Hoppas på att 2014 blir minst lika bra!
 
Hoj så länge och så hörs vi igen nästa år! /Issakissa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0