01.07.2013

Jag förstår inte vad jag göra för fel!?! Blir tokig. Kom precis hem efter att ha varit ute en sväng, steg nämligen upp tidigt imorse för att hinna gå till butiken där man kan skriva ut CV osv. Skriv ut ca 20 styckna redan i lördags, men då kände jag efteråt att jag inte vart nöjd med bilden så tog en ny och gick dit imorse för att printa nya, när jag kommer hem märker jag en massa fel, ord har satts ihop och bilden vart tok för mörk. Så det blir bara att glida förbi där i eftermiddag med och se till att få det rätt! Kommer snart har lagt ut 100 spänn för mina cv'n, bäst för dom att någon anställer mig nu efter allt slit. Blir så trött!!

/ mindre pigg issakissa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0