23.07.2013

Gott folk, jag kommer med goda nyheter! Inte bara en utan två!
 
Först är min förkylning nästan borta, nu är det bara slemhostan som ligger kvar och trycker, men energin är näst intill återställd och jag klarade även av att jobba igår kväll. Och som en fin belöning för mina två sjukdagar under helgen så kommer jag inte ha någon dag ledig denna veckan utan jobba från 20 - 03 sju dagar denna vecka, alltså hela fucking veckan (!!!), men tack och lov för de lätt tillgängliga lyckopillrerna här nere så att man orkar med veckan. Den här nyheten va jävlig mild och mest som en uppvärmning för er.... här är de lite mer saftiga nyheterna.
 
Moi myself har två arbetsintervjuer nästa vecka! Yes du hörde rätt, båda intervjuerna är för kundsupportjobb. Så det ska jag rocka nästa vecka, ser jag fram emot! Sen får vi ju inte glömma att jag även var på en intervju igår för ett receptionstjobb. Så jobbfronten rullar på, det här kommern nog bli bra.
 
Hoj så länge! / Issakissa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0