28.06.2013

Både jag och Karro har åkt på någon typ av ontihalsen grej. Karro har iofs känt sig hängig i några dagar nu och det verkar inte bli bättre heller. Så tänkte glida förbi något apotek och be om någon kuckelimuck medicin!
 
Så det här komma vara en väldigt effektiv dag. Jag ska snart glida iväg och köpa en ny mobil som jag kan ha mitt malta nummer i. (Eftersom den jag fick med mig är någon jäkla samsung skit mobil som stänger av sig själv!!) Känns midre kul att lägga pengar på det, betyder att jag kommer behöva vara utan mat i fyra dagar, men antar att det är smällen man får ta som fattig arbetslös. Efter det ska jag förbi apoteket åt min sjuka fru och sen även leta reda på ett internet café eller liknande för att skriva ut CV.
 
Efter idag förtjänar jag fan någonting stort, typ en glass!
/Issakissa
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0