29.06.2013

Först måste jag påpeka att det är sjukt att jag och karro har varit här i ca tre veckor. Samtidigt är det ju självklart att vi har varit det, vi har ju bott här föralltid, känns det som iaf!

Gårdagen vart lugn, eftersom både jag och karro kändes oss lite sega så vart det hemma häng för det mesta. På dagen lirades det Wii med killarna och på kvällen blev det även sällskapsspel, en bra fredag enligt mig. Kul också när man spelar med två som tror att det är på liv och död, blev ett jävla liv vid bordet! Kvällen avslutades med en kvällspromenader.

Idag gick vi duktigt upp vid 10 tiden för att gå och printa ut CV. Nu är det gjort och på måndag blir det att glida runt och marknadsföra sig själv! Vi har även inte haft något vatten i lägenheten så att duscha har inte varit ett alternativ. Så sitter nu med fem dagars smutsigt hår och det lever nu i stort sett sitt egna lilla liv, vi har döpt den till Henry! Men som tur är finns det fina människor på denna lilla ö så en dusch är fixad och idag ska Henry dö!

/ Issakissa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0