11.11.2013

 
Heeej readerz! Hur mår alla? jag mår bra tack! Fått skäll av alla möjliga om mitt dåliga bloggande, men vafan, testa själva, inte alltid så lätt! Men sen har ni väl inte missat sådär överdrivet mycket heller. Min fina mamma var här på besök, vi hade det hur mysigt som helst tillsammans och hon var inte alls sugen på att åka hem. Bra väder lyckades vi också få! Nu har det däremot börjat bli kallar här med, ligger oftast runt 20 grader och molning om det inte regnar och blåser. Jobbade morgonpass hela förra veckan och hängde med fina filurer på kvällarna, och nu har jag helg. Den här dagen har spenderats med att vakna vid lunch tid och traskat ner för frukost på cafe Olé, sen bara slappat resten av dagen. Imorgon planerar jag på att ta mig till Sliema för att kolla lite i affärer, har fått tillbaka intresset för kläder nu när man faktiskt kan ha på sig det utan att svettas ihjäl! Ska verkligen försöka att bli bättre på att skriva här, men dom har stängt av tillgången till vissa hemsidor på jobbdatorerna så blir lite svårare då att blogga från jobbet som jag förut ofta gjorde. Men ska försöka! 
 
Hoj så länge! /Issakissa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0