13.11.2013

 
 
Gårdagen var minst lika slö som måndagen. Vaknade när jag vaknade och låg en lång stund och bara slöade i sängen, blir nog mycket sånt på mina lediga dagar framöver. Nu har vintern börjat och det regnar mest! Kom tillslut iväg till Sliema och alla affärer, fick med mig ett par mjukisbyxor som jag förmodligen kommer glida runt i resten av vintern. Sen ett linne och en mössa också. Och ja, det är så pass kallt att man kan ha mössa, trots att det är en medelhavsö jag bor på. Men det bästa köpen va nog när jag gick in på Nyx och skämde bort mig lite med att fylla på min sminkväska! Har vart där inne varje gång jag kollat i affärer sen dom öppna, men aldrig köpt nått. Men igår gick jag loss som en liten unge i en godisaffär. Dom hade så mycket fint, blev helt till mig! Och har tröttnat på att gå runt osminkad! Så nu blir det ändring på det! Kom iaf hem med en highlighter, en ögonskuggspalett, två borstar och en ögonskuggsprimer. Är så nöjd! På vägen hem träffade jag på Frida och Stefan o hängde med dom hem. 
 
Nu ska är det onsdag och jobbar kväll den här veckan. Ska hoppa in i duschen snart och sen gå och sminka mig (!!) 
 
Hoj så länge! /Issakissa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0