15.11.2013

 
Att se juldekoration sitta uppe i mitten av november är väl inte så farligt. Bättre än sverige som börjar sälja julmust i butikerna redan i oktober, då hinner man ju spy på julen innan den ens varit. Men att gå på gatorna och se juldekoration i mitten av november när det är 20 grader och sol kändes däremot lite lustigt. Och eftersom jag är kvar på lilla ön över jul så kanske det är dags att inse att den här julen inte kommer bli kall och snöig mina andra 18 julaftonar har varit. Får helt enkelt se hur den här julen blir, återstår att se!
 
Och juste, på tal om något helt annat. Jag har typ fått musarm (!!!). Får cpont i vänstra handleden varje gång jag jobbar, och har haft musarm förut så vet typ att det är de. Vad hjälper mot musarm? Improviserade och satt med en hög bananer under armen igår så jag inte skulle behöva belasta fel. Mammii, vad ska jag göra?!?!
 
Hoj så länge! /Issakissa




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0