16.11.2013

Klockan är 12 och jag ska snart iväg för att kolla på ett rum jag möjligtvis ska hyra tiden framöver här på lilla ön. Tjejerna vi bor med nu flyttar vidare nu i december men det blir att vi måste flytta ut redan nu i slutet av November, kommer bli så tråkigt när tjejerna flyttar med tanke på hur bra vi trivits tillsammans! Men jag och karro flyttar iaf på egna håll eftersom det blir lättas, så har kollat runt lite och pratat med lite folk. Helt galet hur enkelt det är att hitta rum eller lägenhet att hyra här. Skrev en post på facebook och inom en timme hade jag fått förslag på typ 10 olika lägenheter och rum. Den jag ska iväg och kolla på nu är ett rum hos en svensk kille med sina två katter, så jäkla gos med katter ifall jag flyttar in där! Och det är bara 5min ifrån där jag bor just nu, så alla människor och allt bra runt omkring kommer finnas kvar och mitt käraste café olé, ifall det nu blir den här lägenheten. Återstår och se!
 
Hoj så länge! /Issakissa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0