17.11.2013

 
Vaknade imorse, (gillade för övrigt hur jag börjar inlägget så, som om jag inte vaknat varje morgon dom senaste 19 åren?) Men vaknade iaf och frös, frös massor! Så va lagom pepp på att gå upp. Men blev glatt överraskad sen när jag gick ut ur lägenheten och kände värme. Insåg då att Malta bjuder på underbart väder idag. Gick iaf med millepille och käkade frukost på Olé, och efter han gått till jobbet så tog jag en sväng på strandpromenaden och hamnade tillslut liggandes, i solen, på bryggan i två timmar. Klagar inte på livet just nu! Helt sjukt att det känns som svensksommar i mitten av November, och det va folk som badade! Va tydligen inte så kallt i vattnet enligt kinesen på bryggan. Men det är iaf sånna dagar som idag som påminner mig om varför jag orkar gå till jobbet varje dag, för att kunna stanna på den här varma medelhavsö!
 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och börja fixa mig för att sen hinna svänga förbi Fridoorr och Linda innan jobbet!
 
Hoj så länge! /Issakissa
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0