21.11.2013

 
Idag är det onsdag och min och karros lediga dag. Dom har ju gjort om schemat på jobbet så vi är lediga måndagar och onsdagar nu, dom har alltså bytt tisdagarna mot onsdagar. Började morgonen med "långfrukost" med millepille. Skulle själv inte kalla det långfrukost med tanke på att det var runt 1 timme bara. Men i hans värld är 5 min som 20 min i den riktigt världen, så han va riktigt nöjd när han äntligen kunde ha långfrukost innan jobbet. Efter det drog jag iaf hem, då bestämde sig jag och karro för att idag va en dag då vi skulle spendera pengar på plåtter, och med plåtter menar jag små roliga saker som inte är så nödvändiga utan mest kul att ha, och idag va temat skönhetsvård/lukta gott. Lyckades få hem mig lite saker och allt som kan lukta luktar jättegott. Så jag är nöjd, känns riktigt bra!
 
Imorgon är det tillbaks till jobbet, jobbar kvällspass den här veckan med så blir skönt med sovmorgon. 
 
Hoj så länge! /Issakissa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0