03.10.2013

 
Blev väckt imorse av ett sms från filuren på bilden, också kallad Fridoorr. Eftersom vädret inte tillät strandhäng tyvärr så bjöd hon istället över mig på pannkaksfrukost. Vet inte vad det är, men har två gånger försökt att göra pannkakor på denna ö och det är helt omöjligt, blir aldrig sverigekvalité på dom. Men spenderade hela min morgon där med gött tjöt som Frida hade sagt. Hon måste nog vara universums goaste göteborgare, och jag vet inte huur många gånger jag hållt en kärleksförklaring för henne. 

Snart är det dags att börja röra sig mot Le work. Och igår var jag faktiskt duktig och sprang hem från jobbet. Passade på då det inte är gassande sol när jag går hem och så kommer jag också hem fortare, helt perfekt. Har varit duktig nu i några dagar och försökt röra på mig så mycket som möjligt, ikväll blir det iofs bussen hem men planerar på att springa imorgon innan jobbet. Hoppas verkligen på att det kan hålla o sig nu framöver. Vi får la se!

Hoj så länge! /Issakissa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0