05.10.2013

Godmorgon folks!

Föreställer er det här, ni ligger och sover skönt, astrött efter att ha jobbat till sent och behövt åka nattbussen hem med massa fulla och glada människor. Klockan är tidigt på morgonen, typ runt nio tiden och du vet att du inte behöver gå upp av nått alarm. Då helt plötsligt väcks ni av ett ljud som upprepas om och om och om och OM igen, det är inte en låt som hackat upp sig, utan det är ett basljud som i någon konstig takt upprepas som om att just ett beat stod på repeat, det är alltså så kallad techno musik som spelas på alldeles för hög volym alldeles för tidigt på morgonen. Om ni inte vet hur techno musik låter så är det musik man blir dum i huvet av efter att ha lyssnat på i 10 min. Sen är såklart inte det allt, en pigg och glad milo kommer inklampande på rummet, tänder lampan och tjuter om att det är frukost. Tänk er det folks, det är baserat på en verklig histora, för det var nämligen min morgon. Det var väldigt nära att Milo skulle fått mitt psykbryt till frukost men som tur va slapp han det. Efter en rejäl frukost sitter jag nu hemma i soffan och vet inte riktigt vad jag ska göra. Det står mellan att gå ut och springa eller att bränna lite pengar på nya kläder, måste säga att andra alternativet helt klart lät mer lockande.

Hoj så länge! /Issakissa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0