11.10.2013

 
Det är fredag och jag sitter alldeles för trött på kontoret och vill egentligen bara hem och sova. Och att ha sovit i en hård säng, där surrande flugor väcker dig stup i kvarten och det blåser kallt från fönstret gör det inte så konstigt att jag är trött. Och då pratar jag inte om min säng eller mina flugor. Vi har nämligen svennebesök tills söndag så blir att jag sover borta. Funderar på om jag ska göra som jag brukar och ta en powernap på toan, har gjort det några gånger men har aldrig vågat skriva det här på bloggen. Tänk om det skulle visa sig att min chef är FBI agent och söka upp allt jag sagt och skrivit.
 
Ska vara ärlig, gick faktiskt ifrån datorn nyss och gick in på toan och sov i 10 min. Och jag somnar verkligen, på direkten, känner mig lite piggare nu iaf!
 
Jag och karro firar 4 månader på ön idag. Kommer väl egentligen inte firas alls, men idag för exakt fyra månader sen så landade vi på denna lilla medelhavs ö och visste inte alls hur äventyret skulle sluta. Nu sitter vi här, på samma medelhavs ö, går till jobbet fem dagar i veckan, bor i vår lägenhet tillsammans med underbara människor och nu är det bara ett maltesiskt id-kort för att vi ska bli fulländade maltabor. Känns fint!
 
Sen att jag fortfarande glider runt i shorts och flipflops i mitten av oktober är bara ett fett jävla plus.
 
Hoj så länge! /Issakissa
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0