18.10.2013

 
Sitter nu på kontoret och har precis haft "middagsrast". Den spendera jag med att kolla kläder, eftersom jag imorgon planerat att gå runt i affärer innan jobbet. Om jag hittar något fint kommer jag nog helt klart att slå till, är så otroligt sugen på nya kläder. Mycket svart/vitt/grått har jag börjat tycka är snyggt. Sen har jag ju också börjar komma in i ett mode då jag vill börja köpa och använda tjockare kläder. Tror min kropp och hjärna är programerad med att göra det vid den här årstiden, vilket inte alls går när man lever på en medelshavs ö. Har för övrigt för att ni har fått snö hemma i Sverige, fyfan.

Men om man ska tillbaks till klädproblemet jag har. Har t.ex. köpt en jacka och mössa nyligen, den hänger fint där hemma och jag bara längtar till att kunna använda den.... vilket jag typ inte kommer få göra förrens i December. Sen har jag flera gånger lurat på mig jeans och trott att det ska gå, har lökats sönder varje gång men lär mig ändå aldrig. Måste säga att jag lite saknar att kunna klä på sig om dagarna. Jeans, tisha, tjocktröja, jacka och en mössa på det. Känns som shorts och linne är så jävla tråkigt och stillöst.

Får se vad jag får med mig hem efter imorgon då, antagligen ingenting eller kläder jag inte kommer kunna använda förrens December.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0