23.10.2013

 
Hoj readerz! Som ni märker så blir det inte många inlägg under måndag, tisdag, det beror helt enkelt på att det är då jag och karro har helg. Helg hade vi även den här veckan och den spenderades med slött morgonhäng och favoritfrukost, shopping, bra människor, god mat, lite för mycket alkohol och ännur mer slö på stranden. Om jag själv får säga det så låter den helgen inte så speciellt pjåkig. 
 
Och snart kommer min mor på besök, längtar! Ska visa henne allt jag kan, bästa frukostar på Olé, slö i solen tills man tröttnar, ta en eftermiddags kaffe på City of London, hem och svira om till en grym middag på restaurangen runt hörnet, sen goda drinkar nånstans i vimlet i Paceville, sen kör man repeat på det.
 
Och att jag och karro ska få nya arbetskollegor gör till och med jobbet lite roligare!
 
Hoj så länge på er! /Issakissa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0