26.10.2013

Hej hopp!
 
Nu har en till vecka gått, och det är lördag och jag har helg. Känns inget annat än bra, ha en lördagkväll ledig, händer aldrig och kommer förmodligen inte hända tiden framöver heller. Imorgon kommer min kära mor hit på besök, ska bli så otroligt kul, har saknat henne massor!

Igår var jag ute med folket från jobbet, stackars karro va tyvärr tvungen att jobba och fick komma in senare. Det är nämligen så att det har öppnat en ny svensk restaurang som server svensk husmanskost, väldigt efterlängtat för många svenskar, måste erkänna att även jag kan sakna det lite, men jävligt lite i sånt fall. Så min chef bokade bord för 15. När jag kom dit va dom redan i full gång med rundorna av olika shots. Satt där några timmar och när vi lämna stället hade vi beställt in 85 shots alla tillsammans och rätt så många öl, betalade dessutom inte en enda krona. Så kul hade vi, dom andra fortsatte vidare när jag va tvungen att vara vuxen och ansvarsfull, eller tråkig med andra ord, gick iaf hem och sov.

Nu måste jag städa undan lite i lägenheten, sen tror jag att jag ska sova tidigt, vill att det ska bli imorgon fort!!

Hoj så länge! /Issakissa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0