10.09.2013

ÄNTLIGEN! Lystring readerz, min käraste mormor är och besöker lilla ön! Hon anlände igår och jag mötte upp runt tre tiden utanför hennes hotell, som jag för övrigt bodde på för cirkus fem år sen då jag var här och hälsade på min syster. Det är så himla kul och också lustigt att ha familj här på ön, för nu har man allt mer o mer hunnit komma in i att bo här och så helt plötsligt är mormor här och det känns helt normalt att träffa henne. Men det jag inte fattar är att hon är här för att hälsa på mig men samtidigt är det som en solsemester för henne. Helknasigt. Första kvällen gick vi iaf ut och åt på ett jättemysigt ställe påväg in mot Paceville. Kommer tyvärr inte ihåg namnet på restaurangen så det får bli restaurangen brevid Cuba. Åt jättegod mat, drack förvånandsvärt gott vitt vin och pratade massvis. En efterlängtad kväll och fler av dom kommer, älskar att mormor ska var här hela veckan!

Sitter på jobbet nu förövrigt och ska väl gå på lunch snart som kommer få bli nån halvsvettig pirog eller nått. Vi äger ju ingen mat just nu och inga pengar heller, så ska hitta en lunch för cirkus 11kr. 

Hoj så länge! /Issakissa

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0