15.09.2013

Hahah för övrigt, när jag vaknade imorse av alarmet som ringde så möts jag även av två fullisar. Sitter på toaletten när jag hör hur ytterdörren låter massor, blir först rädd och tror det är någon som försöker ta sig in. Tillslut fattar jag att det måste vara karro då jag hör henne prata, då kommer nästa fundering, vem fan pratar hon med? Sig själv?. Det får jag snabbt svar på när jag öppnar toalettdörren och ser Tobbe med sina äckligt blåa ögon stå och trycka precis utanför. Då har karro precis kommit hem från att ha festat hårt på bargatan, och också lyckats få hemsläp. Själv var jag på väg upp för att åka till jobbet. Kul. 

Blev lagom avundsjuk på dom, vill också komma hem full klockan sju på morgonen. 
 
/Issakissa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0