21.09.2013

Hej hopp readerz,

Har ett antal gånger loggat in för att skriva men varje gång slutar det med att jag inte vet vad jag ska skriva och stänger ner. Det är inte de att jag inte har något att berätta utan hela själva grejen att skriva ner allt känns så jäkla jobbigt. Men imorgon är det sista dagen på den här jobbveckan och då har jag och karro klarat av våra tre första veckor på jobbet. Tre veckor har ändå gått förvånadsvärt fort och det kommer väl förmodligen ett halv år också göra. Jag har jobbat kväll hela veckan, så på dagarna har jag sprungit runt lite överallt för att kunna fixa maltesiskt id-kort och öppna ett bankkonto på Bank of Valletta. Är inte alls lika lätt som man fått för sig, trodde i stort sett jag kunde glida dit och få det där fixat, men ska tillbaks till Valletta nu på måndag och det blir min tredje sväng dit för det här jävla id-kortet. Så idag vart min första lediga förmiddag, och den sov jag bort. Kändes underbart att vakna utvilad, äta lite frukost, chilla vid datorn och sen knata iväg till jobbet. Kommer bli ännu fetare sen när jag köpt en cykel och kan rulla till jobbet, är i stort sett en enda stor nerförsbacke. 
 
Nu i helgen, rättare sagt måndag och tisdag som blivit min och karros helg nu framöver, så ska vi först till Valletta, sen försöka styra en tacokväll också till grabbsen som aldrig käkat tacos förut (?!?). Sen ska jag förhoppningsvis ta mig iväg till Mosta med marcus och kolla på cykel och också glutta lite i maltas enda musikbutik.

Ps. Imorgon fyller jag år om exat två veckor, och har hört att det ska firas rätt så ordentligt!! ds.
 
Hoj så länge! /Issakissa
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0