Champagne wars


Tänker låta bilderna prata nästan i stort sett för sig själva. Men för att ni ska förstå hur jävla sjukt det var så tänker jag dra det lite kort. Champagne wars var ett event som hölls vid en asfet villa här på lilla ön förra lördagen. Vi blev inbjudna av företaget vi börjat jobba för, då dom sponsrade det här eventet. Det roliga var att jag och karro total missuppfattade hela grejen. Det var bestämt att vi från Videoslots (företaget) skulle mötas upp hos Alex redan vid 12 på dagen för att förfesta. Dagen innan fick vi ett samtal där Philip sa åt oss att inte ha allt för fina/dyra kläder på oss då det tydligen fanns risken att bli blöt. Förstod inte riktigt då vad han menade. Så jag och karro gled dit i short och nått linne, uppsatt hår och vardagsminkade. HAH! Helt fel ute, thank god för att vi kunde gå hem och byta om mellan förfetsten och själva eventet. Det här eventet var nämligen bokstavligen talat ett enda stort champagne krig. Vi kom dit och såg en enorm pool i mitten av stället, små vip bort runt hela poolen, ett lååångt bort proppat med champagne, Absolut vodka osv. Kommer ihåg hur champagnen bara vällde in, flaska efter flaska, tog aldrig slut! Och sen får vi ju inte glömma alla inhyrda brudar som trallade runt i endast bikini och högklackat. Där står vi, jag och karro, och undrar vart fan vi har hamnat. En sjuk dag, vi hade så jälva kul, älskade livet den dagen. Festade från 12 på dagen till fem på morgonen dagen efter, tycker såhär i efterhand synd om min lever, lever den ens?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0