10.09.2013


Ps. Är inte så olycklig som det ser ut, var bara för ansträngande att le klockan åtta på morgonen.ds

Hej hopp! Uppe med tuppen är jag, då också boksavligen talat. Har en tupp utanför mitt fönster som låter varje morgon när jag ska vakna, känns som jag bor i någon halvdammig by mitt i ingenstans. Det har väl också hänt att tuppjäveln börjar låta då jag går och lägger mig, men det får väl jag ta eftersom jag ibland lägger mig när vanlgit folk går till jobbet. Men eftersom jag nu blivit en del av det normala folket här på ön som vaknar alladeles för tidigt så får tuppen mer än gärna kuckelikua på morgonen. Så, det här är andra dagen på jobbet då jar sitter ensam på supporten från kl.08-17. Är rätt så jättedött på supporten, så finns inte mycket jobb att göra. Skönt tycker jag då jag istället kan göra sånt jag är bra på, som att sitta vid facebook i 9h istället och lyssna på musik. Har åkt på någon sjuka nu också, gissar på att det är för den jävla luftkonditioneringen vi har på jobbet. Och då menar jag inte att vi har en, utan vi har luftkonditionering i plural, alltså 3 styckna som blåser kallt på mig hela dagarna. Så sitter med snuva, ont i halsen och dåsig i huvudet. Känns lagom bra såhär andra veckan på jobbet. 

Igår efter jobbet åkte jag till mormors hotell och mötte upp henne där, vi gick och käkade på ett ställe som såg mycket fetare ut på utsidan än vad det egentligen var. Men maten var god och vi satt precis vid havet så det var ändå okej. Efter det tog vi en kaffe på mitt favorit banoffee pie ställe och efter det var jag tyvärr tvungen att gå hem och sova, var så sjukt jävla trött. Antagligen inte så konstigt eftersom jag endast hade sovit 3h. Men jag och mormor ska förmodligen tillbaks till banoffee stället idag och käka middag, är helt klart ett av mina favoritställen här på ön så det ska bli trevligt!

Hoj så länge! /Issakissa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0