14.09.2013



Hoj readerz!
 Hur jag mår? Jo tack jag mår bra, äntligen. Eller iaf bättre. Har mått bajs sen i onsdags men nu äntligen vaknade jag imorse och kunde andas, kändes som en helt ny upplevelse. Kände mig också rätt så utvilad när jag vaknade, också första gången på den här veckan. Så det här har helt klart varit en händelserik vecka! Sitter för övrigt på jobbet just nu, helt ensam, alltså HELT ensam, zero people på kontoret. Vilket direkt ger mig känslan av att jag vill sätta på Justin Bieber på högsta volym och dansa i vårt otroligt stora och tomma kontor. Men rädd som jag är att min chef i smyg har satt upp nån superhemlig kamera nånstans gör att jag istället snällt sitter kvar på min stol med max volym i hörlurarna. Jo förresetn, har börjat lyssnat på Justin Bieber, eller snarare börjat pressa hans låtar. Det var efter att jag och karro en dag då vi var bakis satte på Justin Biebers film "Never say never" som jag blev helt såld på pågen. Så nu är jag en beliver.

Nu är det bara en timme tills jag har lunch, då ska jag äta min asfeta lunchlåda som jag suttit och längtar efter sen jag vaknade imorse. Jag och mormor lagade nämligen en asfet middag hemma igår, och resterna kommer bli min middag dagarna framöver. Helt underbart, ska få äta hemlagad lyxmat i typ tre dagar. Älskar livet!

Hoj så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0