26.09.2013


Hej hopp readerz!
Här ovan skådar ni min lunchlåda den kommande veckan, och även nog det fetaste jag har ätit dom senaste fyra månaderna. Duktig som jag är bestämde jag mig igår efter jobbet, som jag för övrigt inte var på. Kom på morgonen vid klockan åtta, två timmar senare hade hela kontoret inget internet. Blev hemskickad vilket då gjorde att jag fick en ledig dag. Gick raka vägen till stranden och spenderade några timmar där. Men då kom jag iaf på att jag kanske skulle behöva en såndär matlåda den här veckan. Och eftersom jag körde tonfisk/majs/gurka sallad hela förra veckan så tänkte jag festa till det med någonting gott den här. Jag ställde mig alltså och gjorde tacofyllda paprikor, har redan tjuvsmakat lite och jag är helt säker på att det här kommer vara varje dags höjdpunkt. Är så sjukt imponerad på mig själv, stackars Milo var tvungen att stå ut med mitt skryt hela kvällen. 
 
Som sagt, jobbar dagspass den här veckan. Så nu när jag har tid på kvällarna så har jag bestämt mig för att gå och ut springa fem kvällar i veckan. Är helt perfekt när vi bor så när strandpromenaden som är en perfekt springsträcka. Det fina med att jobba dagspass också är att man ibland stöter på något litet fyllo som traskar hem från förmodligen en bra utekväll på bargatan, imorse var en sån morgon, mötte min härliga rumskompis på väg till jobbet och hon på väg hem, full och glad. Då blir man ju inte alls avundsjuk... Men ikväll blir det nog en utgång Light iaf. Tjejerna ska ut, så ska väl med på nån drink eller åtminstonde vara med på förfesten. Så det ska bli skoj!
 
Hoj så länge! / Issakissa
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0