23.09.2013 - Tacokväll







Som ni kanske förstår ifrån rubriken och bilderna så styrde jag och karro ihop en tacokväll nu i måndags med våra nyfunna vänner. Det vart fyra svenskar, tre serber och en polack, och 50% av dom som va med hade aldrig ätit tacos förut! Och ni kan ju gissa vilka dom 50% va. Men det vart iaf jättetrevligt och tacos gick hem hos gästerna. Till efterrätt bjöds det på kladdkaka, och snälla Sandra hade tagit med sig cupcakes. Så vi körde på riktigt fredagsmys fast på en måndag istället. Vi alla pratade om att göra om det igen, så att alla bjuder hem alla och bjuder på någon typisk maträtt från sitt land, tyckte det va en toppen idé. Kul bara att vi svenskar bjöd på tacos som kommer från mexico. Efter middagen vart det även utgång. Jag hade det helt klart alldeles för rolig för FY vad jag mådde som jag förtjänade dagen efter. Hade iaf en bra helg med bara massa bra människor!

/Issakissa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0