02.04.2014

 
Hade premiär på nakna ben idag (!!!). Den är idag 2a April och man skulle lätt ha kunnat legat o sola idag utan att behöva frysa. Själv så solade jag inte, men bestämde mig för att låta benen få lite sol på sig iaf. Måste säga att det kändes lite konsitgt att gå barbent igen, men kan helt klart vänja mig med det!
 
Började dagen med mysfrukost som ni kan se på bilden. Kanske inte standardmysfrukostbilden, men käkade min dagliga skål av havregrynsgröt och kollade ett avsnitt av New Girl. Fick även höra gottit skvaller av Milo, folk blir tydligen på smällen här till höger o vänster. Fick även höra att det vart lite drama i huset igår när de hade paarteey. Tydligen så snodde serben tjejen som italienaren höll på med. OCH(!), här om natten när jag och Milo låg och sov så hörde vi plötsligt hur nån började dra i handtaget, trodde det va serben som kommit hem full och ville säga något, men nej så fel jag hade! Det var nån stackare som italienaren hade tagit med hem, hon hittade väl inte vägen ut eller nått.
 
Förutom att jag suttit ute i solen idag och gottat mig så fick jag även äran att fastnade i hissjäveln till lägenheten. Åker ner med hissen som vanligt och helt plöstligt stannar hissen och jag sitter där, ensam, och kan inte komma ut (!!!) Om det här skulle hända för några år sen så skulle jag förmodligen pissat på mig och börjat gråta, har varit rädd för hissar såå länge och har väl bara på senaste åren kommit över den rädslan. Så de vart bara för mig att sätta mig och vänta på att min räddare i nöden skulle komma och rädda mig, vart en kort tjock maltes som vart dagens hjälte. Kom också en halvtimme sent till jobbet p.g.a detta, kändes lagom kul att behöva ringa min team leader och förklara att anledningen till att jag kommer sent är för jag sitter fast i hissen, lät förmodligen som en dålig ursäkt.

Hoj så länge! /Issakissa
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0