04.04.2014

 
Ååh, jag mår så bra när solen skiner på mig. Vaknade idag och det var sol och 20 grader idag igen! Milo jobbar natt idag vilket betydde att vi hade morgonen tillsammans. Vart inte att vi kom upp ur sängen förrens kl.13 och sen vart det senfrukost på Olé innan jobbet. Var också duktigt och gick till jobbet idag i det härliga vädret, tog tid och räknade ut att det tar runt 50 min att gå till jobbet, så vi får se hur ofta det blir att jag går till jobbet...typ rätt så sällan!
 
Nu efter att vi flyttade in i nya lägenheten och allting vart nytt så har jag börjat ta tid på allting. Tidigare har jag flyttat runt i kvarteren i samma område, men nu har jag liksom flyttat mig till rätt så okänd mark. Så har tagit tid på alla möjliga avstånd som finns att gå. Hemmifrån tar det:
 
10 min till Olé
2 min till närmsta busshållsplats
2 min till närmsta mataffär
10 min till bargatan i Paceville
20 min till shoppinggatan
50 min till jobbet.
 
Det här är de avstånd jag för mestadels rör mig mellan. Det visar alltså på att mitt liv består av att äta, sova, jobba, festa, shoppa och ibland åka jag på äventyr.
 
Nästa vecka var tanken att jag skulle jobba nattpass för första gången någonsin, alltså jobba mella kl.24-09. Ingenting jag sett fram emot direkt. Men nu har jag lyckats byta nästa vecka till morgonpass istället + att jag får långledig, är ledig helgen plus måndag o tisdag!! Älskar livet!
 
Hoj så länge! /Issakissa
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0