19.04.2014

 
Något stort skedde idag! Jag sitter nämligen inte vart som helst och skriver just nu, jag sitter nämligen hemma. Det stora är inte att jag är ledig på en lördag och det är heller inte att jag faktiskt skriver här i bloggen, utan vi har äntligen fått internet i lägenheten!!! Vi har ju levt utan internet som grottmänniskor sen vi flyttade in i nya lägenheten (2 månader sen) och äntligen kom internetgubben!
 
Igår jobbade jag kväll och de va också min 10e dag i rad att jobba, så att vara ledig nu i helgen tycker jag att jag förtjänar. Vaknade upp imorse och käka frukost med killarna, efter frukosten drog alla till jobbet så jag drog på mig min bikini och tog med mig handduken och gick o la mig på stranden. Idag, den 19e April vart alltså premiärdagen för att ligga på stranden, kändes så jävla bra, och det va mycke folk på stranden så kändes verkligen som sommar!
 
Något annat stort som händer snart är att jag och Milo åker på besök till Sverige!! Vi åker nu på torsdag och är borta till tisdagen veckan efter. Är så himla taggad (!!!), har längtat så! Vi har fem dagar i Sverige och de känns som jag planerat varenda lilla timme.
 
Ikväll har jag och tjejerna blivit inbjudna till inflyttningsfest av Danne&Robert. Vi börjar kvällen där men kan nästan slå vad om att kvällen ändå kommer att sluta i Paceville! Så måste ner till affären och köpa nå drickbart, ta en powernap och sen börja fixa mig för kvällen.
 
Nu när vi har internet hemma så kommer jag helt klart skriva här oftare. Brukade alltid skriva i bloggen på jobbet förut, men efter att vi alla på kontoret fick en tillsägelse att vi inte får kolla runt på annat när vi jobbar så fick jag sluta med det.
 
Hoj så länge! /Issakissa
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0