20.04.2014

 
Den här helgen är det påsk, och det enda sättet jag märker av det är för att affärerna har börjat sälja konsitga varianter av påskägg och orkestrar har parader på gatorna, mer påsk än så blir det inte för mig iår. Det lilla jag har gjort för påsken var att göra koksbollar och rulla i färgglatt strössel, det är så långt jag orkar sträcka mig för att "fira" påsk. Fick iofs höra "Happy easter" från en söt gubbe på Olé idag, var ju rätt så gulligt tyckte jag.
 
Igår var vi på inflyttningsfest, och jag kan ju snabbt erkänna att jag ville döda killarna när jag såg deras lägenhet. Innan har jag tyckt att min lya va rätt fräsh, men nu är det en liten grotta. Dom hade fyra toaletter, på två pers, makes no sense, fyra balkonger, havsutsikt på två av dom, ett vardagsrum större än hela min lägenhet och king size sängar i alla sovrum. Jag ville döda dom! Har ju helt klart valt fel killar att bo med, hehe.
Det va trevligt att vara där, vi vann över killarna på beer pong, lyckades impade på killarna med mina dammiga basketskills! Runt 01 så drog vi till Paceville, och där vart det som alltid. Hände miljoner saker, man var överallt, pratade som vanligt med alldeles för många svenskar, dansade på Hugos och runt 06 traskade jag hem med Pacevilles bästa fyllepizza. När jag väl kom hem så möttes jag av en som va fullare än jag, visade sig att killarna också vart ute och det slutade med alldeles för mycket. Något man lärt sig med Malta är att, här går man ALDRIG ut för EN drink, det slutar alltid upp med shotbrickor någonstans och en bra fylla.

När vi var ute igår så stötte vi även på Rodney Da SIilva från Big Brother, lustigt att se honom i verkligheten när jag följde Big Brother slaviskt. Vet inte vad man säger om den där killen, men tjejer klängde ju över honom, kul syn, vart bra underhållning för kvällen!
 
Nu ska jag fortsätta att vara bakis!
 
Hoj så länge! /Issakissa
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0