28.02.2013

 
Finns ett fönster på jobbet som jag flera gånger stannat till vid, där får man nämligen se sånna här skönheter lite nu och då! Idag när vi satt på kontoret så lös plötsligt kontoret upp av ett rosa ljus, då var det världens finste solnedgång utanför som såg ut som en täcke av gul/orange/rosa/lila/blå färger. Små stunder som dessa som får mig att älska livet.
 
Idag packade jag ihop mina sista saker i lägenheten som milo sen flyttade till nya lägenheten. Så imorgon ska det absolut sista ut ur lägenheten och även vi. Har blandade känslor, är glad/spänd/taggad/stressad osv.
 
Ikväll blir det utgång, drar ut med min kollega Alex efter vi slutat jobbet och möter sen förhoppningsvis upp Karro och annat kul folk på bargatan. Får se hur kvällen slutar, upp och hoppa sen iaf för att ta sig till jobbet!
 
Hoj så länge! /Issakissa
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0