07.01.2014

 
Lite bilder från förra veckan, 
 
första bilden: Nyårsafton! Den stora dagen som alla pratar om, och självklart va jag och karro snyggast på ön! Bilden är tagen innan allt kalasande började, därför vi ser så pigga och fräsha ut!
 
andra bilden: Dagen efter nyårsafton! Den bilden beskriver ungefär en fjärdedel av hur jävla pissäckeldåligt jag mådde den dagen. Dog bakisdöden och ville bara sjunka under jorden. Och att sitta på jobbet dagen då man mår som sämst gör inte upplevelsen mycket bättre...
 
tredje bilden: Jag och en av mina favoritfilurer! Spenderade hela veckan med den här pågen innan han åkte hem, och nu kommer jag inte få se honom på 2 månader. Att jag klängde och ville ta massa bilder när han va mitt uppe med att boka viktiga saker va nog inte så uppskattat, hehHEhEhH.
 
fjärde bilden: Middag ute! I lördags var vi och åt på en indisk restaurang. Jag åt Tikka Masala och nanbröd, så jääävla gott! Milo beställe in något som skulle vara medium starkt, såklart va det medium starkt enligt indierna som har en helt annan nivå på vad som är starkt och inte, så milo fick svettas lite haha. Bra nu när jag vet vart man hittar bra indienkäk, har saknat bra take-away mat!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0