10.01.2014

Hey folks! Finns inte mycket att skriva in den här bloggen för tillfället. Senaste veckan har bestått av att jobba, äta, gymma, sova och sen repeat på det. Har börjat följa ett ordentligt träningsschema nu i hopp om att kuna omvandla mina sparvarmar till lite mer än bara senor och ben. 
 
Annars då, har ju börjat jobba morgonpass nu. Skööööönt! Men försov mig här om dagen och vaknade kl.08 när jag börjar och ska sitta småsvettig på kontoret efter att ha gått upp för mördarbacken. Fick lite skäll från Philip, "det är inte acceptabelt", den meningen fick jag höra, och vet inte varför men just den mening biter på mig nå jävulskt. Låter som himla allvarligt, annars ska man acceptera allt möjligt, alla konstiga människor på denna jord och att du måste gå och jobba fem dagar i veckan för att kunna överleva. Men just det att jag var trött och försov mig den här morgonen kunde dom inte acceptera, näMenOkej. 
 
En kul grej också, min malteskollega på jobbet satt och nös oavbrutet, helt utan att överdriva, i två timmar idag. Först trodde jag att han blivit förkyld, men va fortfarande lite skeptisk eftersom han gick från att vara helt vanlig på morgonen till att efter ett toabesök komma tillbaks i rummet och började toknysa. Men jag satt ändå och andades så lite som möjligt för att slippa få i mig några baskilusker. Men efter en timmes oavbrutet nysande så frågade jag vad fan han höll på med, då berättade han att det här händer ibland när han rör sin näsa. Vänta va? rör din näsa? Ah okej, inte konstigt alls...
 
Nu ska jag snart iväg till gymmet, skutta bort lite fett och lyfta lite skrot med benen.
 
Hoj så länge! /Issakissa


Kommentarer
madeleine ring

Hahah det låter som din kollega gick in på toan och snortade något :')

Svar: Hahah tänkte jag inte på! Kanske va det han höll på med haha
sandibyxan.blogg.se

2014-01-12 @ 19:08:14
URL: http://maddeey.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0