11.01.2014 - Lördag

 
Hade väl tänkt att dra mig kort när det kommer till gårddagen. Det vart utgång för mig del, till vårt kära Paceville. Började på Bacco, fortsatte på Bacco och avslutades på Bacco, vart alltså häng på Bacco hela kvällen. Började även med två svenskar, alltså jag och frida, sen slutade det med alla svenskar samlade på Bacco. Men jag hade kul trots det otroligt låga alkoholintaget, två öl på hela kvällen (Mvh ansvarsfull tjej!), dom tre andra jag hängde med festade på deras 48 shots som dom beställde in, farligt med dom där shotbrickorna alltså. Eftersom jag började jobba klockan 08 morgonen efter så vart det hemgång någonstans runt tre tiden, mest för att få hem min kära och otroligt fulla vän Frida (observera att hon va en av mina vänner som kalasa på alla dessa shots). Fick väl ändå tre timmars sömn och sen var det upp och hoppa till jobbet.
 
Alex på jobbet frågade om jag ville med ut ikväll, paceville, igen, supa eller inte? Får se hur det slutar, just nu känner jag bara för att tokdecka i sängen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0